torsdag 10 februari 2011

SysAdmin ska på sportlov

Åka skidor i tibet? Skjuta isbjörnar i sibirien? Vad tusan pratar ni om?

Ikväll (tror jag) åker jag till Göteborg. Min checklista senast igårkväll såg väl ut något som följande:

- Tömma mors kyl på innehåll
- Uppskatta mat som om det vore guld
- fika, fika, fika
- Slösa lite pengar på diverse onödiga objekt
- Slösa mycket pengar på diverse väldigt nödvändig kuriosa
- Äta mer mat
- Ladda hem för 15 år framåt
- Hälsa på min fina vän Emilie som åker till L.A (dowant..)

Sedan kommer säkert dubbelt så mycket grejor hända, så vi får väl se.

Dock var huvudsaken av det här inlägget inte att berätta om mitt sportlov.
Även fast man kommer sakna Helliden, det vet man redan!

Vad jag ville säga var att jag snart kommer att publicera en blogg med allt mitt grafiska material jag har lyckats åstadkomma. Det kommer säkerligen skrivas en del annat också. Men med fokus på mitt kreativa skapande. Jag meddelar så snart som den är färdig, så nu har ni något att se fram emot!

Förresten, här är en ny playlist också, här blandas allt ifrån beats/folk och elektronisk musik.
Njut! (om ni inte fattar, så är det länken precis där ovan, ja.. den...)

Ha ett bra lov hörrni!

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar